De klant aan het woord

Home Vaarverhalen De klant aan het woord

Grouwster Vlet bezitters vertellen niet alleen graag over hun vaarverhalen, ook over ons bedrijf delen ze met alle liefde hun ervaringen. Walter Hoebee, trotse bezitter van De Walrus, een prachtige 13.50 AK beantwoord een aantal vragen:

Hoelang ben je al in het bezit van een Grouwster Vlet? 

Sinds juli 2010 zijn wij in het bezit van onze huidige Grouwster Vlet. De Walrus 13,50 AK.

Welke onduidelijkheden had je over ons product?

Wij waren eigenlijk helemaal niet bekend met het product, dus we hadden nog geen onduidelijkheden over Grouwster Vletten. We hebben met toeval de Grouwster Vlet ontdekt tijdens de beurs Boot Holland in het WTC-Expo te Leeuwarden.

Welke andere merken of aanbieders heb je overwogen?

Naast de Grouwster Vlet, hebben we ook nog bijvoorbeeld gekeken naar de Valk jachten uit Franeker en de  Kuster jachten uit Harlingen.

En waarom is het de Grouwster Vlet geworden?

We hebben goed gekeken naar de kwaliteit en de prijs. Deze was gewoon boven gemiddeld goed te noemen! Verder waren we echter onder de indruk van het ontwerp. Die is gewoon uitstekend. Als laatste paste de specificatie gewoon heel goed. Deze was voor ons namelijk heel compleet.

Hoe zou je ons beschrijven bij een vriend? 

Esthetisch gezien is de boot echt een schitterend product. Daarnaast had ik de kwaliteit ook al benoemd als uitstekend. De kennis over moderne systemen kan wel wat beter bij Grouwster Vlet, net als dat het personeelsbestand aan het vergrijzen is. De service is wel erg goed en daar zijn we dan ook tevreden over!

Stel jij bent de baas van Grouwster Vlet, hoe zou jij het aanpakken?

Ik zou me focussen op meer modulaire standaardisatie. Daarnaast zou ik meerdere service modellen uitrollen. Wat ik ook nog wel mis bij Grouwster Vlet, is een stagiaire beleid om zo aan nieuw vakbekwaam personeel te komen en daarmee ook de vergrijzing tegen te gaan. Ik zou het zelf leuk vinden actief bezig te zijn met de innovatie van Grouwster Vletten en om bijvoorbeeld een instapmodel uit te werken. Veel aandacht hebben voor de voor en nacalculatie om tot een aantal standaard prijzen te komen en ik zou zoeken naar samenwerking om faciliteiten te delen. Productie en marketing zijn namelijk gescheiden disciplines.

Waar moeten wij nooit mee stoppen?

Nooit met de klantgerichtheid en jullie uitstekende service stoppen!

En waar moeten we wel mee stoppen?

Te veel tegelijk willen doen! Rustig werken, één ding tegelijk. Hierdoor blijft het ook leuk voor jullie!

Hoe vind je onze telefonische bereikbaarheid.

Helemaal prima! Ik heb er geen klachten over.

Volg je ons ook op social media?

Soms. We kijken weleens op jullie Facebook pagina.

Ben je op de hoogte van de Grouwster Vlet vaarclub en zou je het leuk vinden om vaarverhalen te delen met ons?

Ja, natuurlijk en dat doen we al geregeld!